Site icon OnlyForMen.cz

DDoS útoky přerušily zápasy v LCK

LCK odložilo druhý zápas utkání mezi T1 a FearX po neustálých problémech s pingem. Oficiální oznámení přisuzuje problémy ve hře sérii DDoS útoků, které údajně cílily na servery League of Legends umístěné v Koreji a používané k hostování soutěže.

V zápase mezi týmy T1 a FOX hráči hlásili zvýšené hodnoty pingu, což vedlo k několika pauzám ve hře. I přes snahu o stabilizaci sítě se LCK rozhodlo druhou hru zápasu odložit.

Překvapivě však jen o několik hodin později LCK odvysílalo druhou hru poté, co se oba týmy dohodly na pokračování zápasu. Stalo se tak ale za zavřenými dveřmi. Toto nečekané rozhodnutí zanechalo mnoho fanoušků nepřipravených. K vysílání totiž došlo po korejské půlnoci. Pro většinu místních fanoušků tak bylo náročné sledovat závěr zápasu v reálném čase.

Po skončení zápasu LCK oznámilo, že po zbytek týdne přejde na předtočené zápasy s cílem zmírnit dopad probíhajících poruch na zážitek z živého hraní.

V posledních několika týdnech byly útoky DDoS, které se často poznají podle prudce rostoucího pingu, trvalým problémem korejské herní komunity. Podle novináře Ashleyho Kanga z Korizon Esports bylo hraní v sólové frontě na korejském serveru vážně postiženo. Přičemž významní streameři a profesionální hráči se rozhodli přestat hrát.

Co je to DDOS útok?

K útoku DDoS dochází, když mnoho zařízení spolupracuje, aby narušilo normální fungování webové stránky nebo v tomto případě sítě tím, že je zaplaví větším množstvím dat, než jsou schopny zvládnout. Tato záplava provozu ztěžuje cílovému systému zpracování běžných požadavků, což způsobuje jeho zpomalení nebo pád.

Předchozí a podobný incident, ke kterému došlo 25. února, vedl k sedmihodinovému zápasu mezi DK a DRX. Tehdy hráči museli snášet nepříjemnosti při čekání na pódiu. Fanoušci, nepochybně také unavení, pozorovali znuděné hráče z míst k sezení. Ačkoli se funkcionáři původně odvolávali na problémy se sítí, LCK se nyní veřejně omluvilo za narušení, které útok DDoS způsobil fanouškům i hráčům.

„Uznáváme, že naše neadekvátní reakce způsobila majitelům vstupenek na druhý zápas značné narušení,“ uvedlo LCK.

LCK rovněž sdělilo svůj závazek problém řešit. Podělilo se o to, že během dvou dnů ligového odpočinku po DDoS útocích provedl okontrolu sítě. Formulovalo různá opatření. Přestože liga stále aktivně zkoumá a zavádí účinná opatření, aby zajistila příjemné prostředí pro fanoušky LCK i do budoucna, uznává také, že útočníci mohou vyzkoušet další přístupy.

Exit mobile version