Zda se jedná o skutečně výrazný sportovní design, je pochopitelně věc názoru. Obecně vzato platí, že pouze vágním SUV MG EHS rozhodně není. Z hlediska designu přesto nejnovější SUV značky MG působí, jako by pár let zaspalo. Co ovšem nedožene vzhledem, to hravě nahradí svým výkonem a jízdními vlastnostmi. Technologicky vyspělý a prostorný vůz se na trhu objevuje za vcelku vysokou cenu.
Co se nedá modelu EHS upřít, tak je smysl pro pohodlí. Výrobci z MG Motor nedosáhli vrcholu komfortu pouze skvělou ergonomií a kvalitními materiály interiéru. Jde také o konektivitu, která se řadí ke špičkám ve svém oboru. Robustní konstrukce ním navíc zajišťuje přirozeně vyšší stupeň bezpečí. Zároveň víme, že Plug-in Hybrid jasně patří mezi favority výkonu a efektivity jízdy. Pro ty, kteří rádi vyšší výkon a menší spotřebu, je model MG EHS vcelku jasnou volbou. Na trhu samozřejmě objevíme stejně zdatné automobily. Má tedy toto SUV prokazatelně něco navíc?
Design
Jak jsem již řekli, maska ani celkové ergonomie není už není příliš v kurzu. Stále se pochopitelně jedná o velice zdařilý vzhled, uměli bychom si ovšem představit trochu více logiky při rozvržená všech prvků, jako jsou: světlomety, maska, nárazník. Co ovšem EHS nedožene designem, tam se projeví robustnost a praktičnost. Předek svou maskou chladiče lehce připomíná Peugeot a jeho nové provedení této části vozu. Z chromované objímky jsou vyvedeny LED světlomety. Nárazník působí možná trochu chaoticky, svou funkci ovšem plní na 100 %.
18palcová kola z lehké slitiny tomuto SUV svědčí. Po celé délce rozvoru se na profilu vyjímají ochranné lišty. Ty jsou zpracovány skutečně šikovně. Zadní část se vyznačuje robustní stavbou, masivními světlomety a lehkým spoilerem. Nárazník se sice chlubí vyvedeným podvozkem, rozhodně by šel ale navrhnout o trochu více logičtěji. Koncovky výfuku ovšem vše vynahrazují. Interiér působí sympaticky, pohodlně a útulně. 10palcová obrazovka infotainmentu je přehledná, 12,3palcová obrazovka přístrojového panelu zase výrazně ostrá.
Motor
O co přesně pod kapotou jde? Elektromotor nabízí 122 koní a 230 Nm točivého momentu. Tato čísla se skloubila se spalovacím motorem a jeho výkonem 162 koní a točivým momentem 250 Nm. Dohromady se tedy jedná i živou a velice dynamickou jízdu. Tady nejde modelu EHS nic upřít.
Verdikt
Přestože najdeme na trhu i jiné vozy, které dosahují podobných kvalit za podobnou cenu, MG EHS je přeci jen originální kus auta s dynamickou duší. V základu nás vyjde téměř na 900 000 korun, což je za výkonný hybrid taková průměrná cena.