Apple Music slaví deset let od svého spuštění a naděluje předplatitelům výjimečný dárek. Uživatelé si nově mohou přehrát personalizovaný playlist „Replay All Time“, který mapuje jejich nejoblíbenější skladby za celé období používání služby.
Playlist je dostupný přímo v domovské záložce aplikace. Pokud jste si Apple Music aktivovali už v červnu 2015, čeká vás hudební výlet napříč dekádou poslechových návyků. Funkce vychází z oblíbeného formátu ročního rekapitulačního přehledu „Replay“, který Apple zavedl v roce 2019.
Tomorrow we’re celebrating 10 years of changing the way we experience music. pic.twitter.com/YmrnhgPuxZ
— Apple Music (@AppleMusic) June 30, 2025
Top 500 skladeb i živý program
Vedle osobního playlistu spustilo Apple Music Radio i speciální výroční vysílání. Osmidenní program „10 Years of Apple Music“ přináší archivní rozhovory, premiéry skladeb i živá vystoupení. Od 1. července navíc rádio odpočítává 500 nejstreamovanějších písní v historii služby.
Každý den zveřejní 100 skladeb, finální stovka dorazí 5. července jako veřejně dostupný playlist „Top Songs: 10 Years of Apple Music“. První den zahájilo vysílání tematickou retrospektivou „Don’t Be Boring“ s moderátory Zaneem Lowem a Ebro Dardenem.
Nové studio pro prostorový zvuk
Apple v rámci oslav otevřel nové třípatrové kreativní centrum v kalifornském Culver City. Prostor o rozloze přes 1 400 m² slouží jako zázemí pro nahrávání, focení i tvorbu obsahu na sociální sítě. Studio zahrnuje i dvě moderní rozhlasová stanoviště vybavená technologií pro Spatial Audio.
Cílem je podpořit umělce a inovace v oblasti prostorového zvuku, který se stává jedním z pilířů Apple Music. Los Angeles se tak stává hlavním centrem celosvětové sítě studií, jež už má pobočky v New Yorku, Tokiu, Paříži či Nashvillu.
Služby jako motor růstu
Apple Music je jedním z nejstarších pilířů služeb Applu. Spolu s TV+, Arcade nebo Fitness+ tvoří stále větší část příjmů firmy. Jen za poslední čtvrtletí přinesla divize služeb přes 26 miliard dolarů. Firma se tak čím dál víc spoléhá nejen na hardware, ale i na to, co zákazníci v zařízeních používají.
Zda zůstane „Replay All Time“ v nabídce trvale, zatím Apple nepotvrdil. Pokud ano, playlist by se měl automaticky aktualizovat a dlouhodobě reflektovat posluchačské návyky. V opačném případě půjde o limitovanou funkci u příležitosti desátého výročí.