Jaden Smith přebírá kreativní vedení pánské linie značky Christian Louboutin a stěhuje se do Paříže. První návrhy ukáže už v lednu během pánského týdne módy.
Francouzský návrhář Christian Louboutin oznámil zásadní novinku pro svou značku. Do čela pánské divize přichází herec, rapper a módní experimentátor Jaden Smith. Ten se postará o design bot, kožených doplňků i o vizuální identitu kampaní.
Smith bude mít pod kontrolou čtyři kolekce ročně. Kromě samotného designu se zapojí i do eventů a zážitkových projektů, které mají značku přiblížit širšímu publiku.
Nová role v Paříži
Jaden Smith se stěhuje do Paříže, kde se bude naplno věnovat spolupráci s týmem Christian Louboutin. První kolekci představí už letos v lednu během pánského týdne módy.
„Je to jedna z největších poct mého života a cítím velký tlak, abych dokázal navázat na všechno, co Christian pro značku vybudoval,“ řekl Smith. Dodal, že pro něj nejde jen o pracovní titul, ale o „kreativní domov“, kde může svobodně tvořit.
Maison Christian Louboutin is pleased to welcome Jaden Smith as the first Men’s Creative Director.
“When I first met Jaden, I saw in him a natural fit for the Maison, his world is rich and multidimensional, his style and cultural sensibility are inspiring and his curiosity and… pic.twitter.com/PFfUbXPG4J
— Christian Louboutin (@LouboutinWorld) September 17, 2025
Proč padla volba na něj
Christian Louboutin označil Smitha za jediného kandidáta, o kterém uvažoval. „Má jedinečný způsob, jak věci vnímat, zpracovat a proměnit, a to se dokonale propojuje s tím, jak pracuji já,“ vysvětlil návrhář.
Smith k tomu dodává, že jeho spolupráce s Louboutinem je přirozená. „Spojit mou vizi s Christianovou je snadné, protože svět vidíme velmi podobně. Chci pokračovat v příběhu značky, ctít její minulost a zároveň ji posouvat vlastní optikou,“ uvedl.
Značka sází na Smithovu popularitu a energii, která by měla oživit pánskou kategorii tvořící čtvrtinu obratu. První kolekce v lednu ukáže, zda spojení ikonického návrháře a mladého tvůrce dokáže vrátit pánské linii značky Louboutin ztracený tah a přitáhnout novou generaci zákazníků.