Na pobočce McDonald‘s zakázali otevřít druhé prodejní okénko. Prý jsou obyvatelé moc tlustí

Reklama

Pobočka prodejny McDonald‘s na předměstí Cremorne v australském Sydney přišla s plánem rozšířit svůj koncept o další „McDrive“ okénko. To bylo ale radou smeteno ze stolu. Jako důvod uvedla přílišnou obezitu obyvatel.

Návrhy na vytvoření druhé příjezdové trasy určené pro prodej přímo do auta, které měly být součástí vylepšení a modernizace v přepočtu za více než 9 milionů korun, místní úřady zamítly. Vyjádřily znepokojení nad mírou obezity v regionu. Zprávu přinesl DailyStar.

Díky novému venkovnímu dvouproudému provozu by bylo možné obsloužit 14 dalších lidí najednou. Důvod zamítnutí návrhu však zněl jasně: místní obezita. „Existuje obava, že zvýšení dostupnosti rychlého občerstvení prostřednictvím rozšíření pouhé průjezdnosti autem může negativně ovlivnit stravovací návyky dětí a dospělých a podkopat stávající strategie v oblasti zdraví populace a řešení obezity,“ vysvětluje pro DailyStar mluvčí z čtvrti North Sydney.

„Data z australské městské observatoře ukazují, že Cremorne už má více než dostatečný přístup k rychlému občerstvení. Poskytování lepšího přístupu k rychlému občerstvení prostřednictvím rozšíření průjezdu dvěma jízdními pruhy pravděpodobně nepovede k pozitivním výsledkům v oblasti zdraví populace,“ pokračuje vyjádření.

Změny návyků kvůli covidu-19

Reklama

Obyvatelé předměstí Sydney Cremorne jsou rozhořčeni. Mnozí proti tomuto postoji protestují. Argumentují, že místní míra obezity u dospělých je 19 procent, což je výrazně méně než státní průměr – 33 procent. McDonald’s uvedl, že tento krok je v souladu se stravovacími návyky od doby pandemie. Více zákazníků nyní preferuje stravování v autech než v restauracích.

Gigant v rychlém občerstvení také poukázal na to, že zavedl do prodeje mnoho zdravých variant a že dvouproudý příjezd s výdejem má většina jeho restaurací. „McDonald’s je součástí komunity Cremorne více než 40 let,“ snažil se řetězec obhájit své zájmy. „Reinvestujeme do restaurace, abychom ji učinili dostupnější a pohodlnější pro naše zákazníky i personál. V posledních dvou letech došlo k nárůstu tržeb v ‚McDrive‘ o 8,3 procenta, což bylo kompenzováno snížením prodeje u pultu. Další jízdní pruh tak zvýší efektivitu pro naše zákazníky a sníží dopravní zácpy,“ upřesnil důvody.

K této kauze se vyjádřil v rádiu i místní rozhlasový DJ Ben Fordham. Přidal se na stranu McDonald’s. Obavy Health District (hygienické stanice), která se v tom angažuje, označil za zbytečné. „Vážně? Jak směšný příklad nesmyslné upjatosti vlády,“ glosoval.

Reklama

Nejnovější

Nový model značky VW. Multivan připravený na moderní éru

Německý koncern VW připravil na rok 2023 nový Multivan. Klasický a všemi milovaný model s sebou přiváží větší dynamiku i robustnost. Výrobci si dali záležet na tom, aby veřejnost informovali o novinkách, které na ni čekají. Větší flexibilita, dynamika, digitalizace. Celková inovativnost je zřejmá. Pochopitelný je i fakt, že si za nový Van solidně připlatíme. Základ stačit nebude. 

Nabarvila svého psa na zeleno. Teď ji lidé obviňují z týrání zvířat. Video má 8 milionů shlédnutí

Vskutku originální nápad dostala Američanka, která je aktivní tiktokerkou. Svého knírače malého nechala obarvit od hlavy až po ocas neonovými barvami. To strhlo vlnu kritiky. Lidé ženu začali obviňovat, že psa týrá.

James Cameron k novému filmu Avatar: Ohlasy jsou vesměs pozitivní, starosti mi dělá změna trhu

Režisér James Cameron vrací diváky do fascinujícího světa Pandory v pokračování svého kultovního snímku Avatar z roku 2009, nejvýdělečnějšího filmu všech dob. Trojnásobný držitel Oscara v rozhovoru prozradil, že po prvních reakcích kritiků se mu ulevilo. Zda bude sequel podobným hitem jako první film, se podle jeho mínění ukáže až v příštích týdnech.
Reklama

Musíte číst

Nový model značky VW. Multivan připravený na moderní éru

Německý koncern VW připravil na rok 2023 nový Multivan. Klasický a všemi milovaný model s sebou přiváží větší dynamiku i robustnost. Výrobci si dali záležet na tom, aby veřejnost informovali o novinkách, které na ni čekají. Větší flexibilita, dynamika, digitalizace. Celková inovativnost je zřejmá. Pochopitelný je i fakt, že si za nový Van solidně připlatíme. Základ stačit nebude. 

Nabarvila svého psa na zeleno. Teď ji lidé obviňují z týrání zvířat. Video má 8 milionů shlédnutí

Vskutku originální nápad dostala Američanka, která je aktivní tiktokerkou. Svého knírače malého nechala obarvit od hlavy až po ocas neonovými barvami. To strhlo vlnu kritiky. Lidé ženu začali obviňovat, že psa týrá.
Reklamaspot_imgspot_img

NejnovějšíTop
Doporučujeme pro vás