Evropu postupně osidluje výroba z Indie. Na silnicích se čím dál tím více můžeme setkat se značkou Royal Enfield. Tento velikán se začíná v našich končinách usazovat a je to tak dobře. Dnes si představíme model HNTR 350. Výrobci na něm demonstrují to, že dokáží sestavit retro mašinu, která nás zaujme vzhledem, vlastnostmi, technologiemi i cenou.
Pokud bychom se snad rozhodovali, zdali si pořídíme motocykl, rozhodně bychom měli zabrousit i do indických vod Royal Enfield. Model HNTR 350 je přesně to, co mnozí lidé hledají. Jednoduchý stroj, který nás uspokojí jak designem, tak svým výkonem a jízdními vlastnostmi. Firma si zakládá na kvalitě, dostupnosti a také eleganci. Do rukou se nám dostane mašina, která nás okamžitě převeze do dob retro motorek. Ty se postupně dostávají do veliké obliby.
Cenově se nedostaneme do výrazných výšin a přesně na to společnost Royal Enfield spoléhá. Pokud budeme chtít zbrusu novou motorku HNTR 350, připravíme si 118 990 korun v základu. Oproti jiným se jedná o skutečně královskou nabídku. Připlatit si můžeme prakticky pouze za barevné kombinace, ke kterým se ještě dostaneme. Mnozí možná do své motorky zainvestují a vyladí si ji podle svého, model HNTR 350 je ovšem už od základu připraven na maximální nasazení.
Design
Klasická retro stroj, který ovšem prošel několika zásadními úpravami. Mezi jasné favority patří technologie. Hned za ikonickým kulatým světlometem budeme mít o všem přehled na dvou panelech. Jednom digitálním a druhém analogovém. Pod pákou spojky navíc nalezneme USB port. Nabíjet tak můžeme i během jízdy. Litá kola tvoří krásný základ o velikosti 17 palců. Sedlo končí poměrně vysoko, jízda je ovšem maximálně příjemná.
Barevně si vybere skutečně každý. Výrobci zvolili základní kombinace, které ale rozhodně nepůsobí okoukaně či jinak vágně. První volbou může být bíla s nápisem RIDE. Následuje popelavě stříbrná s pastelově zelenými dekory. Šedá je zdobená velikým písmenem R. Žlutou najdeme pouze jako linky, které doplňují černo šedou kombinaci. Modrá a rudá se staly pravděpodobně nejvíce profanovanou volbou s nápisem Royal.
Motorizace
V rámu sedí jednoválcový motor s výkonem až 14,87 kW. Točivý moment, který může motorka poskytnout, je až 27 Nm. Nejedná se sice o extrémní hodnoty, zábavy si ale užijeme více než dost.
Verdikt
Na silnici se chová Royal Enfield HNTR 350 přímo ukázkově. Pokud by snad někdo toužil po retro mašině za rozumnou cenu, můžeme vřele doporučit.
A person essentially assist to make seriouspy articles I
would state. Thatt is the vry first time I
frequented youir webb pge aand tus far? I amazed with thhe reseafch you made too create
this actal submikt amazing. Great process!