Módní kritici, potažmo zákazníci, se nestačí divit, jaké nové výstřelky návrháři přivádí na trh. Vskutku osobitou novinkou šokoval luxusní španělský módní dům Balenciaga: obřími kalhotkami. Zprávu přinesl The Sun a Daily Star.
Oblíbená značka celebrit celého světa nyní nabízí dámské spodní prádlo, které si nezadá s ikonickými kalhotkami nešťastnice Bridgite Jones z komedie z roku 2001. Filmová hrdinka v podání Renee Zellweger si je oblékla na rande s vydavatelem knih, Hughem Grantem, alias Danielem Cleaverem. Ten, když asexuální rozměrné prádlo objevil pod její sukní, zmohl se jen na: „Ahoj mami“. A nenechte se mýlit, jejich koupě vám pořádně provětrá peněženku.
Představte si tedy „bombarďáky“ s vysokým pasem, poctivě zakrývající obě poloviny pozadí, k mání v typické béžové barvě. Jako bonus si můžete vybrat, zda chcete světlejší, či tmavší béžovou, nebo dokonce hnědou, či v černé nebo bílé. Právě to nyní zakoupíte u Balenciagy v přepočtu za – ano, čtete dobře – 4 284 korun. „Pro ty se skromnějšími rozpočty vyrábí Marks & Spencer pět balení podobných kalhotek za 35 korun,“ glosuje Daily Star.
Pozor, nesmí se prát
Je to zboží pro skutečné módní fajnšmekry, protože vyžaduje i speciální péči. Tyhle kalhotky například nemůžete hodit jen tak do pračky. Vyžadují šetrné chemické čištění. A zapomeňte, že byste si nákup rozmysleli a chtěli ho vrátit nebo vyměnit. Z hygienických důvodů to nelze. Benefitem však je, že kalhotky k vám budou dopraveny do kteréhokoliv koutu světa, kam si je objednáte.
Značka Balenciaga na sebe upozornila už v minulosti, kdy uvedla na trh pánské kalhoty Trompe L’Oeil se spodky všitými dovnitř s vysoko vyčnívajícím okrajem. A protože je toto považováno za typický černošský módní trend, firma byla popotahována kvůli rasismu.
Balenciaga raking in cash selling ‚Bridget Jones knickers‘ for eyewatering £150 a pair https://t.co/NSqHDsTK4U pic.twitter.com/5mKugI5IyF
— Matrix2city (@matrix2city) June 26, 2022
„V mnoha našich kolekcích kombinujeme různé kousky šatníku do jediného oděvu, jako jsou džíny vrstvené přes tepláky, kapsáčové šortky spojené s džínami a košile s tričkem. Kalhoty Trompe L’Oeil jsou jen rozšířením této vize,“ obhajovala produkt hlavní marketingová ředitelka společnosti Balenciaga Ludivine Pont pro CNN. Jsme zvědavi, jaké emoce vzbudí nové „vytuněné“ kalhotky.