Google přidá do Obchodu Play nová pravidla. Mají zastavit rušivé reklamy a falešné aplikace

Reklama

Google ve středu oznámil nové zásady pro vývojáře v Obchodě Play, jejichž cílem je řešit problémy s rušivými reklamami a s aplikacemi, které se vydávají za jiné. Jak informoval server TechCrunch, tyto zásady vstoupí v platnost v různých časových obdobích, aby měli vývojáři dostatek času na provedení změn ve svých aplikacích.

Jedna ze změn, která nejvíce ovlivní vaše každodenní používání telefonu, se týká reklam. Společnost Google tvrdí, že aktualizované zásady, které vstoupí v platnost 30. září, pomáhají zajistit „vysokou kvalitu zážitků pro uživatele při používání aplikací Google Play“.

Nové zásady zakazují aplikacím zobrazovat reklamu přes celou obrazovku, která se po 15 sekundách nedá zavřít. Existují určité výjimky, pokud byste se například rozhodli reklamu dobrovolně sledovat, abyste získali nějaké body za odměnu.

Současné zásady říkají, že reklamy se musí dát snadno zavřít a že za to uživatel nesmí být nijak potrestán. Dalším současným pravidlem je možnost zavření reklamy přes celou obrazovku, 15 sekundové kritérium je tedy nové. Jedná se stále o trochu čekání, ale díky tomu nebudete muset sedět u dvouminutové reklamy.

Reklama

Nová pravidla také stanovují, že reklamy by neměly být neočekávané a neměly by se objevovat hned po načtení úrovně ve hře nebo v článku. I v současných pravidlech je již uvedeno, že rušivé či neočekávané reklamy nejsou povoleny. Nová pravidla ale uvádějí další konkrétní příklady porušení.

Google se také bude snažit zbavit aplikací, které neprávem naznačují spojení s vládami nebo společnostmi

Aplikace například nebudou moct používat státní znaky aby si lidé mysleli, že jde o oficiální aplikaci. Stejně tak vývojáři nemohou používat ikony, které ukazují, že jsou oficiálně spojeny s nějakou společností, umělcem nebo televizním pořadem, pokud k tomu nemají oprávnění.

Google také mění způsob, jak mohou fungovat aplikace VPN. Aplikace nebudou smět implementovat vlastní VPN ke shromažďování uživatelských dat, pokud k tomu nedostanou výslovné povolení od uživatele. Aplikace také nebudou moci používat VPN k tomu, aby uživatelům pomohly obejít reklamy z jiných aplikací. Více detailů o nových pravidlech si můžete přečíst na oficiální stránce pro Obchod Play.

Reklama

Nejnovější

Nový model značky VW. Multivan připravený na moderní éru

Německý koncern VW připravil na rok 2023 nový Multivan. Klasický a všemi milovaný model s sebou přiváží větší dynamiku i robustnost. Výrobci si dali záležet na tom, aby veřejnost informovali o novinkách, které na ni čekají. Větší flexibilita, dynamika, digitalizace. Celková inovativnost je zřejmá. Pochopitelný je i fakt, že si za nový Van solidně připlatíme. Základ stačit nebude. 

Nabarvila svého psa na zeleno. Teď ji lidé obviňují z týrání zvířat. Video má 8 milionů shlédnutí

Vskutku originální nápad dostala Američanka, která je aktivní tiktokerkou. Svého knírače malého nechala obarvit od hlavy až po ocas neonovými barvami. To strhlo vlnu kritiky. Lidé ženu začali obviňovat, že psa týrá.

James Cameron k novému filmu Avatar: Ohlasy jsou vesměs pozitivní, starosti mi dělá změna trhu

Režisér James Cameron vrací diváky do fascinujícího světa Pandory v pokračování svého kultovního snímku Avatar z roku 2009, nejvýdělečnějšího filmu všech dob. Trojnásobný držitel Oscara v rozhovoru prozradil, že po prvních reakcích kritiků se mu ulevilo. Zda bude sequel podobným hitem jako první film, se podle jeho mínění ukáže až v příštích týdnech.
Reklama

Musíte číst

Nový model značky VW. Multivan připravený na moderní éru

Německý koncern VW připravil na rok 2023 nový Multivan. Klasický a všemi milovaný model s sebou přiváží větší dynamiku i robustnost. Výrobci si dali záležet na tom, aby veřejnost informovali o novinkách, které na ni čekají. Větší flexibilita, dynamika, digitalizace. Celková inovativnost je zřejmá. Pochopitelný je i fakt, že si za nový Van solidně připlatíme. Základ stačit nebude. 

Nabarvila svého psa na zeleno. Teď ji lidé obviňují z týrání zvířat. Video má 8 milionů shlédnutí

Vskutku originální nápad dostala Američanka, která je aktivní tiktokerkou. Svého knírače malého nechala obarvit od hlavy až po ocas neonovými barvami. To strhlo vlnu kritiky. Lidé ženu začali obviňovat, že psa týrá.
Reklamaspot_imgspot_img

NejnovějšíTop
Doporučujeme pro vás